Projektas „Lietuvos Respublikos kultūros ministro valdymo srities įstaigų (muziejų / bibliotekų) rinkodaros vertinimas ir rekomendacijos“

Projekto tikslas
Bendras projekto tikslas: įvertinti Lietuvos muziejų ir bibliotekų rinkodaros veiklą ir jos efektyvumą, parengti valdymo gaires ir rekomendacijas dėl muziejų ir bibliotekų rinkodaros veiklos planavimo, taip pat paskatinti muziejų ir bibliotekų bendradarbiavimo projektus.

Projekto uždaviniai
1. Parengti Lietuvos muziejų ir bibliotekų rinkodaros veiklos palyginamojo vertinimo sistemą.
2. Atlikti bandomąjį tyrimą.
3. Įvertinti pasirinktų Lietuvos bibliotekų ir muziejų rinkodaros veiklą ir jos rezultatus.
4. Parengti pasiūlymus muziejams ir bibliotekoms dėl rinkodaros planavimo bei rinkodaros veiklos valdymo.
5. Inicijuoti bendradarbiavimo projektus (tarp bibliotekų ir tarp muziejų atskirai) rinkodaros planavimo ir valdymo srityje.

Projekto trukmė
2017 m. kovo 1 d. – 2018 m. gegužės 31 d.

Projekto vykdytojas
UAB „Ekonomikos konsultacijos ir tyrimai“

Projekto partneriai
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

Projektą koordinuojantis Nacionalinės bibliotekos padalinys
Strateginės plėtros departamento Projektų valdymo skyrius

Projekto vertė ir finansavimo šaltinis
Projekto vertė – 20 tūkst. Eur. Paramos teikėja – Lietuvos kultūros taryba

Projekto pristatymas

Projekto tikslinės grupės
Bibliotekų ir muziejų darbuotojai.

Vykdant projektą organizuojama ši veikla

Nacionalinės bibliotekos veikla:

1. Bendradarbiauti vykdant projekto užduotis pagal projekto paraišką, susijusias su bibliotekų veikla.
2. Kartu su koordinatoriumi rengti ekspertų sąrašą apklausai.
3. Išgryninti bibliotekų veiklos specifiką ir aktualijas.
4. Pateikti komentarus, pastabas ir papildymus dėl rinkodaros veiklos palyginimo rodiklių rinkinio, parengtų ataskaitų, rinkodaros gairių bei kitų dokumentų.
5. Dalyvauti projekto renginiuose.

Planuojami projekto rezultatai:

1. Apžvalginis muziejų ir bibliotekų rinkodaros gerosios užsienio patirties tyrimas.
2. Muziejų ir bibliotekų rinkodaros veiklos vertinimas.
3. Rekomendacijų dėl efektyvesnio rinkodaros planavimo ir rinkodaros priemonių įgyvendinimo muziejuose ir bibliotekose parengimas.

Atsakingas asmuo
Giedrė Čistovienė, Strateginės plėtros departamento Projektų valdymo skyriaus vadovė, el. p. Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Rugsėjis
P A T K Pn Š S
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Parodos

2019 m. rugpjūčio 20 d. – rugsėjo 22 d.
Baltijos kelio 30-mečiui skirta fotografijų paroda „(Ne)lokali istorija“
2019 m. sausio 1 d. – gruodžio 31 d.
Jolitos Vaitkutės instaliacija „Pabudę iš knygų“
2019 m. rugpjūčio 7 d. – rugsėjo 29 d.
N. Dirvianskytės tapybos paroda „Naivusis menas – pilnas gyvybės“
2019 m. rugpjūčio 2 d. – rugsėjo 22 d.
Paroda „Konstruoti Niujorką“
2019 m. rugsėjo 16 d. – spalio 12 d.
Paroda „Pažinti iš viršelio: etiketės ir kortelės“
2019 m. rugsėjo 4 d. – rugsėjo 30 d.
Paroda „Tiltas tarp vaikystės ir dangaus“
2019 m. sausio 7 d. – rugsėjo 22 d.
Pasaulio lietuvių bendruomenės leidinyje paskelbtos „Lietuvių chartijos“ paroda
2019 m. rugsėjo 3 d. – spalio 29 d.
„Atrask ir išgirsk Stanislovą Moniušką“