SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Asmuo, pretenduojantis užimti KP administratoriaus pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį profesinio bakalauro kvalifikacinio laipsnio išsilavinimą ar jam prilygintą humanitarinių, socialinių, fizinių ar technologinių mokslų srityse;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį dokumentų ir duomenų valdymo, apskaitos procesų ir organizacijos veiklų administravimo srityse;
- labai gerai mokėti valstybinę kalbą;
- mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų) B1 lygiu;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- turėti gerus darbo kompiuteriu bei biuro įranga įgūdžius, mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, viešojo sektoriaus finansinės apskaitos bendruoju posistemiu FABIS;
- gebėti planuoti ir valdyti veiklas.
FUNKCIJOS
KP administratoriaus vykdo šias funkcijas:
- užtikrina atsiskaitymą su KP paslaugų teikėjais per teisės aktuose nustatytą terminą;
- administruoja KP paslaugų teikėjų sąskaitas ir apskaito jas Nacionalinės bibliotekos nustatyta tvarka FABIS posistemyje;
- užtikrina metodinės pagalbos teikimą kultūros įstaigoms, valstybės institucijoms, kitomis organizacijomis arba fiziniams ir juridiniams asmenimis kultūros paso programos klausimais;
- vykdo Kultūros paso programos paslaugų stebėseną, analizuoja, apibendrina ir teikia rekomendacijas Centro vadovui;
- Centro vadovo pavedimu, pagal savo kompetenciją, atlieka kitas su Centro veikla susijusias funkcijas.