SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Asmuo, pretenduojantis užimti kompetencijų ugdymo ir kultūrinių veiklų koordinatoriaus pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija humanitarinių, socialinių ar fizinių mokslų srityje;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį projektų valdymo, švietimo ar kultūros srityse;
- gebėti savarankiškai planuoti ir koordinuoti veiklas;
- gebėti savarankiškai analizuoti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- labai gerai mokėti valstybinę lietuvių kalbą ir mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių) ne žemesniu kaip B1 lygiu;
- turėti komunikacijos, kompiuterinio raštingumo žinių (Microsoft Office programinio paketo);
- būti susipažinęs su darbo teisės pagrindais, Nacionalinės bibliotekos dokumentų valdymo sistema, raštvedybos taisyklėmis, kalbos kultūros normomis, tarnybinio etiketo reikalavimais.
FUNKCIJOS
- Kompetencijų ugdymo ir kultūrinių veiklų koordinatorius vykdo šias funkcijas:
- koordinuoja kultūros darbuotojų ir kultūros srityje veikiančių asmenų profesinių bei specialiųjų kompetencijų ugdymo modelio kūrimą;
- organizuoja ir įgyvendina šių asmenų mokymus bei kvalifikacijos tobulinimo veiklas;
- tobulina savo kvalifikaciją ir kompetenciją, atnaujina žinias, siekdamas profesinio augimo, kad galėtų efektyviai organizuoti ir koordinuoti kultūros darbuotojų bei kitų kultūros srityje veikiančių asmenų kompetencijų kėlimo veiklas;
- stebi ir analizuoja kompetencijų ugdymo procesus nacionaliniu mastu, teikia siūlymus tolesnei plėtrai, atsižvelgdamas į visuomenės pokyčius;
- konsultuoja kultūros įstaigas, institucijas, organizacijas bei fizinius ir juridinius asmenis kompetencijų ugdymo klausimais;
- organizuoja Centro viešuosius pirkimus, rengia ir derina dokumentus pagal įstaigos bei teisės aktų reikalavimus;
- koordinuoja ir administruoja Centro kultūrines veiklas ir projektus, taip pat tvarko su jais susijusią dokumentaciją pagal įstaigos bei teisės aktų reikalavimus;
- koordinuoja ir administruoja Centro vykdomų veiklų ir projektų išteklius, rengia ataskaitas apie panaudotas lėšas;
- Centro vadovo pavedimu, pagal savo kompetenciją, atlieka kitas su Centro veikla susijusias funkcijas.