SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Asmuo, pretenduojantis užimti kultūrinių veiklų ir projektų koordinatoriaus pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija humanitarinių, socialinių ar fizinių mokslų srityje;
- turėti ne mažesnę kaip 2 (dviejų) metų darbo patirtį projektų valdymo, švietimo ar kultūros srityse;
- gebėti savarankiškai planuoti ir koordinuoti veiklas;
- gebėti savarankiškai analizuoti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- labai gerai mokėti valstybinę lietuvių kalbą ir mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių) ne žemesniu kaip B1 lygiu;
- turėti komunikacijos, kompiuterinio raštingumo žinių (Microsoft Office programinio paketo);
- mokėti naudotis viešojo sektoriaus finansinės apskaitos bendruoju posistemiu FABIS ir SABIS sistema;
- būti susipažinęs su darbo teisės pagrindais, Nacionalinės bibliotekos dokumentų valdymo sistema, raštvedybos taisyklėmis, kalbos kultūros normomis, tarnybinio etiketo reikalavimais.
FUNKCIJOS
Kultūrinių veiklų ir projektų koordinatorius vykdo šias funkcijas:
- koordinuoja ir administruoja Centro kultūrines veiklas ir projektus;
- bendradarbiauja su kitomis kultūros įstaigomis, organizacijomis ir bendruomenėmis;
- renka, analizuoja ir sistemina informaciją apie kultūrines veiklas ir projektus;
- koordinuoja ir administruoja Centro vykdomų veiklų ir projektų išteklius, rengia ataskaitas apie panaudotas lėšas;
- užtikrina veiklų ir projektų finansavimo ir apskaitos savalaikį vykdymą;
- organizuoja Centro viešuosius pirkimus, rengia ir derina dokumentus pagal įstaigos bei teisės aktų reikalavimus;
- Centro vadovo pavedimu, pagal savo kompetenciją, atlieka kitas su Centro veikla susijusias funkcijas.