Kaip mus rasti Telefonas Klaustukas Sitemap

Kontaktai

Kompetencijų ugdymo ir kultūrinės edukacijos centras

Pareigos
Projektų vadovė
Kab.:
532
Telefonas:
+37052398631
Mobilusis telefonas:
+37062973327
Pareiginės instrukcijos:

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

Asmuo, pretenduojantis užimti KUKEC projektų vadovo pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu socialinių, humanitarinių arba technologijos mokslų srityse;
  • turėti ne mažesnę kaip 5 (penkerių) metų profesinio darbo patirtį;
  • turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį projektų paraiškų rengimo ir valdymo srityje;
  • labai gerai mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu;
  • mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
  • gebėti inicijuoti, planuoti, vykdyti, koordinuoti projektines veiklas.

FUNKCIJOS

KUKEC projektų vadovas vykdo šias funkcijas:

  • rengia ir teikia Kultūros ministerijai pažangos priemonės projektų paraiškas;
  • vykdo pažangos priemonės projektų finansavimo ir administravimo sutarčių reikalavimus; organizuoja, užtikrina ir atsako už projektų tinkamą įgyvendinimą laiku;
  • teikia siūlymus Nacionalinės bibliotekos generaliniam direktoriui dėl pažangos priemonės projektų įgyvendinimo ir administravimo grupės sudarymo;
  • teikia pažangos priemonės projektų dokumentų projektus Nacionalinės bibliotekos Teisės ir žmogiškųjų išteklių skyriui bibliotekoje nustatyta tvarka;
  • vizuoja ir pasirašo pažangos priemonės projektų dokumentus Nacionalinės bibliotekos finansų kontrolės taisyklėse nustatyta tvarka;
  • planuoja pažangos priemonės projektų prekių ir paslaugų viešuosius pirkimus, teikia informaciją apie planuojamus pirkimus Teisės ir žmogiškųjų išteklių skyriui Nacionalinės bibliotekos nustatyta tvarka;
  • organizuoja pažangos priemonės projektus įgyvendinančių darbuotojų darbą, skiria užduotis, kontroliuoja jų vykdymą bei skatina vystyti ir tobulinti projekto veiklas; rengia ir tvirtina pažangos priemonės projektų įgyvendinimo ataskaitas;
  • kontroliuoja ir atsako už pažangos priemonės projektų įgyvendinimo eigą ir jo rezultatus;
  • rengia pažangos priemonės projektų įgyvendinimo planus, derina juos su Nacionalinės bibliotekos generaliniu direktoriumi, atsako už jo vykdymą;
  • teikia Nacionalinės bibliotekos generaliniam direktoriui projektų ataskaitas;
  • derina pažangos priemonės projektų pakeitimus su Nacionalinės bibliotekos generaliniu direktoriumi ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija;
  • komunikuoja su pažangos priemonės projektus finansuojančiomis institucijomis projektų tikslų, veiklų, planų, rezultatų formulavimo ir tvirtinimo bei kitais su pažangos priemonės projektų įgyvendinimu susijusiais klausimais;
  • identifikuoja, analizuoja ir siūlo sprendimus pažangos priemonės projektų problemoms spręsti;
  • užtikrina ir palaiko būtinus partnerystės ryšius su pažangos priemonės projektų tiekėjais ir naudos gavėjais, kitomis viešojo sektoriaus ir valstybinio valdymo institucijomis, savivaldybėmis, nevalstybinėmis įstaigomis ir kitomis suinteresuotomis šalimis;
  • prisiima atsakomybę už pažangos priemonės projektų įgyvendinimo rezultatus;
  • užtikrina, kad pažangos priemonės projektų veiklos ir rezultatai nebuvo ar nėra finansuojami iš kitų nei pažangos priemonės projektų paraiškoje ir jos prieduose nurodytų finansavimo šaltinių;