Asmuo, pretenduojantis užimti KV koordinatoriaus pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu humanitarinių, socialinių, fizinių ar technologinių mokslų srityse;
turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį mokymų organizavimo, viešųjų pirkimų ir / ar projektinių veiklų koordinavimo srityse;
labai gerai mokėti valstybinę kalbą;
mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų) B1 lygiu;
mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
gebėti planuoti ir valdyti veiklas.
FUNKCIJOS
KV koordinatorius vykdo šias funkcijas:
Centro vadovo pavedimu užsiima nacionalinės ir tarptautinės tinklaveikos skatinimu siekiant efektyvesnio Nacionalinės bibliotekos strateginių tikslų įgyvendinimo;
koordinuoja Centre numatytas su kultūrine edukacija susijusias veiklas, t.y. administruoja KEIS ir koordinuoja Kultūros paso programos įgyvendinimą;
inicijuoja ir įgyvendina mokymus, projektus, programas ir kultūrines veiklas tiesiogiai susijusias su Centro veikla.
užtikrina metodinės pagalbos teikimą kultūros įstaigoms, valstybės institucijoms, kitomis organizacijomis arba fiziniams ir juridiniams asmenimis kultūrinės edukacijos ir kultūros paso programos klausimais;
rengia Centro inicijuojamų su kultūrine edukacija susijusių veiklų viešųjų pirkimų technines specifikacijas, esant poreikiui dalyvauja pasiūlymų vertinime;
vykdo Kultūros paso programos paslaugų kokybės stebėseną, analizuoja, apibendrina ir teikia rekomendacijas Centro vadovui;
organizuoja ir koordinuoja su Centro veikla susijusius susitikimus ir renginius;
vykdo KEIS stebėseną, analizuoja, apibendrina ir teikia rekomendacijas bei rengia ataskaitas Centro vadovui, inicijuoja su kultūrinės edukacijos poveikio vertinimu susijusias veiklas;
dalyvauja nacionalinės reikšmės kultūros darbuotojų ir asmenų, veikiančių kultūros srityje profesinių ir specialiųjų kompetencijų ugdymo modelio kūrime, prioritetą teikiant informacijos ir komunikacijos srities profesionalams;
Centro vadovo pavedimu, pagal savo kompetenciją, atlieka kitas su Centro veikla susijusias funkcijas.