SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Asmuo, pretenduojantis eiti Kultūros projektų vadovo pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti ne mažesnę nei 1 metų praktinę darbo patirtį vykdant socialinių tinklų komunikaciją prekiniams ženklams;
- puikiai mokėti valstybinę lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- turėti ne žemesnius kaip B2 lygio anglų kalbos įgūdžius raštu ir žodžiu;
- gebėti naudotis socialinių tinklų administravimo ir duomenų analizės įrankiais tokiais kaip „Facebook Ads Manager“, „Linkedin Campain Manager“; „Insights“, „Analytics“, „Sprout Social“ ir kt.;
- gebėti kurti nesudėtingą tekstinį, vaizdo turinį soc. tinklams, atlikti nesudėtingus vaizdo turinio redagavimo darbus (subtitrų, grafikos, garso elementų uždėjimas ir kt.);
- turėti gerus darbo kompiuteriu ir biuro įranga įgūdžius, mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
- išmanyti efektyvaus bei įtraukiančio vizualaus ir rašytinio turinio principus;
- mokėti savarankiškai kaupti, valdyti, analizuoti ir teikti apibendrintą informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
- išmanyti pagrindinius visuomenės informavimo ir organizacijos įvaizdžio kūrimo ir palaikymo principus.
FUNKCIJOS
Kultūros projektų vadovas vykdo šias funkcijas:
- kuria ir įgyvendina Nacionalinės bibliotekos komunikacijos socialiniuose tinkluose strategiją;
- rengia metinius ir ketvirtinius Nacionalinės bibliotekos komunikacijos socialiniuose tinkluose planus, iškelia pamatuojamus rezultatus, sudaro turinio kalendorių;
- kuria ir valdo socialinių tinklų turinį (tekstai, vaizdo įrašai, grafinis dizainas, tiesioginės transliacijos) lietuvių ir anglų kalbomis;
- bendradarbiauja su tekstų rašytojais, grafikos dizaineriais, vaizdo turinio kūrėjais, renginių koordinatoriais ir kitų padalinių specialistais; formuluoja šiems specialistams skirtas užduotis ir gaires, užtikrina užduočių rezultato atitikimą Nacionalinės bibliotekos socialinių tinklų standartams ir gerosioms rinkos praktikoms;
- savarankiškai atlieka nesudėtingus teksto kūrimo ir vaizdinio turinio redagavimo (subtitrų, grafikos, garso elementų uždėjimas) darbus;
- nuolat stebi aktualias socialinių tinklų tendencijas, tikslinių auditorijų elgsenos ypatumus, pastebi formatų naujoves, lygina formatų efektyvumą ir pritaiko šias tendencijas Nacionalinės ibliotekos komunikacijoje;
- planuoja ir įgyvendina integruotas socialinių tinklų komunikacijos kampanijas: nuo koncepcijos iki rezultatų analizės ir ataskaitų;
- teikia metodinę pagalbą Nacionalinės bibliotekos padaliniams socialinių tinklų paskyrų administravimo klausimais, organizuoja susitikimus, kūrybines ir strategines sesijas;
- prisideda prie Nacionalinės bibliotekos vidinės komunikacijos iniciatyvų įgyvendinimo;
- prisideda prie Nacionalinės bibliotekos komunikacijos strategijos ir susijusių planų rengimo ir įgyvendinimo;
- inicijuoja ir įgyvendina Skyriaus ir su tiesioginėmis funkcijomis susijusių darbo procesų efektyvinimą;
- dalyvauja Departamento projektuose, susijusiuose su Nacionalinės bibliotekos veiklos sklaida;
- teikia siūlymus Skyriaus vadovui vidinės komunikacijos ir komunikacijos socialiniuose tinkluose klausimais;
- pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus;
- inicijuoja ir organizuoja Skyriaus veikloms vykdyti reikalingus viešuosius pirkimus;
- rengia ir teikia ataskaitas apie vykdomą veiklą Skyriaus vadovui;
- pagal kompetenciją, atskiru Nacionalinės bibliotekos generalinio direktoriaus pavedimu, dalyvauja ir prisideda prie Nacionalinės bibliotekos įgyvendinamų projektų veiklos;
- vykdo Skyriaus vadovo pavedimus, susijusius su Skyriaus uždavinių įgyvendinimu.