Kaip mus rasti Telefonas Klaustukas Sitemap

Kontaktai

Vartotojų aptarnavimo skyrius

Pareigos
Vyriausioji bibliotekininkė
Kab.:
208
Telefonas:
+37052398635
Pareiginės instrukcijos:

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

 Asmuo, pretenduojantis užimti vyriausiojo bibliotekininko pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu bibliotekininkystės, komunikacijos ir informacijos mokslų, humanitarinių ar socialinių mokslų srityje;
  •  turėti ne mažiau kaip 1 (vienų) metų profesinę darbo patirtį su pareigomis susijusioje srityje;
  • labai gerai mokėti valstybinę kalbą ir bent vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių, rusų) B1 lygiu;
  • gebėti dirbti su Lietuvos integralia bibliotekų informacine sistema;
  • gebėti savarankiškai kaupti, valdyti, sisteminti ir analizuoti informaciją, taikyti sudėtingas taisykles ir procedūras, savarankiškai atlikti sudėtingas užduotis ir funkcijas, susijusias su planavimu, atlikimo metodų ir technologijų tobulinimu, įvertinimu bei kontrole, dalyvauti nustatant ilgalaikius bibliotekos tikslus ir užtikrinant strateginių planų vykdymą;
  • būti kūrybiškam, iniciatyviam ir paslaugiam;
  • būti susipažinusiam su vartotojų aptarnavimą, bibliotekų fondų organizavimą ir apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais ir gebėti juos taikyti praktikoje.

FUNKCIJOS

Vyriausiasis bibliotekininkas vykdo šias funkcijas:

  • vartotojams teikia bendro pobūdžio informaciją apie aptarnavimo tvarką, taisykles, paslaugas ir jų teikimo tvarką;
  • konsultuoja vartotojus dokumentų paieškos bei užsakymo klausimais, padeda susirasti dokumentus atvirame fonde, atsako į užklausas;
  • organizuoja Nacionalinės bibliotekos vartotojų registravimą, perregistravimą, pažymėjimų išdavimą;
  • užtikrina Skaitytojų registracijos duomenų bazės pilnumą ir tikslumą, registracijos kartotekos tvarkymą, atnaujinimą;
  • užtikrina finansinius atsiskaitymus už mokamas paslaugas;
  • periodiškai atlieka grynųjų pinigų perdavimą Buhalterijos skyriui;
  • rengia ir teikia ataskaitas už mokamas paslaugas;
  • dalyvauja vykdant vartotojų informacinių poreikių tyrimus;
  • pagal grafiką aptarnauja vartotojus;
  • vykdo vartotojų mokymus, individualiai konsultuoja vartotojus;
  • pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus;
  • rengia ir teikia ataskaitas apie savo vykdomą veiklą skyriaus vadovui;
  • vykdo Skyriaus vadovo pavedimus, susijusius su Skyriaus uždavinių įgyvendinimu.