Kontaktai

Vartotojų aptarnavimo skyrius

Skyriaus paskirtis – užtikrinti vartotojų konsultavimą ir aptarnavimą informaciniais ištekliais.

 

Uždaviniai ir funkcijos

Skyrius įgyvendina šiuos uždavinius:

  • organizuoti ir vykdyti Nacionalinės bibliotekos vartotojų konsultavimą ir aptarnavimą, informacijos išteklių išdavimą iš atvirų ir uždarų fondų;
  • dalyvauti kuriant ir palaikant bendrą informacinių paslaugų sistemą;
  • vykdyti vartotojų aptarnavimo ataskaitinių statistinių duomenų apskaitą, duomenų kaupimą,

analizę bendradarbiaujant su Nacionalinės bibliotekos Komunikacijos ir rinkodaros departamentu;

  • užtikrinti Lietuvos integralios bibliotekų informacijos sistemos Skaitytojų aptarnavimo posistemio Skaitytojų registracijos duomenų bazės duomenų pilnumą ir tikslumą;
  • pagal kompetenciją nagrinėti ir spręsti aktualias vartotojų aptarnavimo veiklos problemas, dalyvauti tobulinant vartotojų aptarnavimo ir paslaugų kokybę.

Skyrius, vykdydamas jam pavestus uždavinius, atlieka šiais funkcijas:

  • registruoja, perregistruoja vartotojus, išduoda skaitytojų pažymėjimus;
  • konsultuoja vartotojus informacijos paieškos klausimais, padeda užsisakyti arba užsako dokumentus, atsako į informacinius paklausimus, pagal savo kompetencijas atsako į informacines vartotojų užklausas;
  • organizuoja dokumentų išdavimą iš bibliotekos fondų;
  • organizuoja dokumentų grąžinimą į skaityklų lentynas iš dokumentų grąžinimo vietų;
  • užtikrina atsiskaitymo už nacionalinės bibliotekos teikiamas mokamas paslaugas organizavimą ir vykdymą;
  • dalyvauja vykdant vartotojų informacinių poreikių tyrimus;
  • veda vartotojų mokymus ir konsultavimą informacijos išteklių paieškos klausimais;
  • vykdo vartotojų, lankytojų, išduotų dokumentų apskaitą;
  • prižiūri vartotojams teikiamų techninių paslaugų funkcionavimą ir iškilus problemoms informuoja atitinkamus padalinius;
  • dalyvauja rengiant vartotojų aptarnavimą reglamentuojančių dokumentų projektus;
  • dalyvauja vykdant skaityklų fondo turinio atitikimo vartotojų poreikiams vertinimą;
  • stebi vartotojų informacinius poreikius, juos fiksuoja, apibendrina, analizuoja, bendradarbiaujant su Nacionalinės bibliotekos Komunikacijos ir rinkodaros departamentu;
  • Departamento direktoriui teikia siūlymus aptarnavimo veiklos tobulinimui;
  • bendradarbiaudamas su Nacionalinės bibliotekos Komunikacijos ir rinkodaros departamentu, interneto svetainėje skelbia informaciją apie Skyriaus veiklą bei kitą informaciją;
  • atlieka kitas Departamento direktoriaus pavestas užduotis.   
Lapkritis
P A T K Pn Š S
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Parodos

Kinas

YouTubeFacebookLinkedInInstagramFlickr