Kontaktai

Paslaugų departamentas

Departamento paskirtis – užtikrinti efektyvų informacinių paslaugų funkcionavimą ir vartotojų aptarnavimą informaciniais ištekliais.

Uždaviniai ir funkcijos

Svarbiausi Departamento uždaviniai:

  • organizuoti informacinių paslaugų teikimą, laikantis šių aptarnavimo veiklos principų: sistemingumo, lankstumo, aktualumo, integralumo, aktualumo, informacijos prieinamumo;
  • užtikrinti efektyvų Nacionalinės bibliotekos informacinių paslaugų sistemos funkcionavimą vartotojams;
  • formuoti atvirą informacinių išteklių fondą aktualiais informacijos ištekliais, vadovaujantis Nacionalinės bibliotekos Informacijos išteklių formavimo strategija;
  • organizuoti vartotojų poreikius atitinkantį aptarnavimą, užtikrinant paslaugų ir informacijos prieinamumą.

Departamentas, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, vykdo šiais funkcijas:

  • formuoja skaityklų informacinių išteklių fondą, nuolat vykdo jo turinio atlikimo vartotojų poreikiams vertinimą;
  • organizuoja vartotojų aptarnavimą;
  • užtikrina vartotojų poreikius atitinkantį aprūpinimą informaciniais ištekliais bei paslaugomis;
  • teikia informacines paslaugas ir ir pagal savo kompetencijas konsultuoja vartotojus;
  • teikia informacijos išteklių aktualinimo paslaugas;
  • organizuoja vartotojų mokymus, teminius užsiėmimus;
  • užtikrina Lietuvos integralios bibliotekų informacijos sistemos (toliau – LIBIS) skaitytojų aptarnavimo posistemio, „Klausk bibliotekininko“ paslaugos vykdymą;
  • užtikrina vartotojų aptarnavimo ataskaitinių statistinių duomenų apskaitą, jų kaupimą, bendradarbiaudamas su Nacionalinės bibliotekos Komunikacijos ir rinkodaros departamentu juos analizuoja ir vertina;
  • inicijuoja vartotojų informacinių poreikių tyrimus, bendradarbiaudamas su Nacionalinės bibliotekos Komunikacijos ir rinkodaros departamentu pagal savo kompetencijas organizuoja vartotojų apklausas, stebėseną ir kt.;
  • teikia konsultacinę ir metodinę pagalbą Lietuvos bibliotekoms vartotojų informacinio aptarnavimo veiklos klausimais;
  • bendradarbiaudamas su Nacionalinės bibliotekos Komunikacijos ir rinkodaros departamentu organizuoja aptarnavimo veiklos informacijos sklaidą, pagal kompetenciją kuria informacinę medžiagą vartotojams;
  • pagal kompetenciją nagrinėja ir sprendžia aktualias vartotojų aptarnavimo veiklos problemas, tobulina vartotojų aptarnavimą ir paslaugų kokybę;
  • pagal kompetenciją rengia taisyklių, tvarkų ir kitų su vartotojų aptarnavimo ir informacinių paslaugų teikimo veikla susijusių dokumentų projektus;
  • pagal savo kompetenciją palaiko ryšius su bibliotekomis ir kitomis institucijomis vartotojų informacinio aptarnavimo ir pan. klausimais;
  • pagal savo kompetenciją dalyvauja projektinėje veikloje;
  • atlieka kitas Nacionalinės bibliotekos generalinio direktoriaus, generalinio direktoriaus pavaduotojų pavestas užduotis, susijusias su Departamento nustatytomis funkcijomis.
Rugpjūtis
P A T K Pn Š S
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Artimiausi renginiai

Parodos

2020 m. gegužės 25 d. – rugpjūčio 30 d.
Bežodžių knygų kolekcija
2020 m. liepos 28 d. – spalio 4 d.
Inos Budrytės paroda „Sapnai kiekvienai dienai“
2020 m. sausio 1 d. – gruodžio 31 d.
Jolitos Vaitkutės instaliacija „Pabudę iš knygų“
2020 m. rugpjūčio 3 d. – rugpjūčio 16 d.
Leidinių ekspozicija „Aš–beržas. Lietuviškas beržas...“
2020 m. liepos 14 d. – rugpjūčio 25 d.
Paroda „Lietuvos šimtmetis fotografijoje“
2020 m. liepos 1 d. – rugsėjo 13 d.
Paroda „Mėlynų gelmių gėlės“
2020 m. rugpjūčio 3 d. – rugsėjo 6 d.
Paroda „Pirmasis hebrajiškas romanas ir jo kūrėjas“

YouTubeFacebookLinkedInInstagram