Kaip mus rasti Telefonas Klaustukas Sitemap

Kontaktai

Vartotojų aptarnavimo skyrius

Pareigos
Bibliotekininkė
Kab.:
331
Telefonas:
+37052398675
Pareiginės instrukcijos:

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

Asmuo, pretenduojantis užimti bibliotekininko pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį (aukštesnįjį, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį, įgytą iki 1995 metų) išsilavinimą bibliotekininkystės, komunikacijos ir informacijos mokslų, humanitarinių ar socialinių mokslų srityje;
  • turėti darbo patirties bibliotekų veiklą atitinkančią (bibliotekininkystės, komunikacijos ir informacijos mokslų, humanitarinių ar socialinių mokslų) profesinę kvalifikaciją  privalumas;
  • labai gerai mokėti valstybinę kalbą;
  • turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • gebėti dirbti su Lietuvos integralia bibliotekų informacine sistema;
  • gebėti kaupti, analizuoti informaciją;
  • mokėti bent vieną užsienio kalbą B1 lygiu;
  • būti susipažinusiam su vartotojų aptarnavimą ir bibliotekų fondų organizavimą ir apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais ir gebėti juos taikyti praktikoje.

FUNKCIJOS

Bibliotekininkas atlieka šias funkcijas:

  • pagal grafiką aptarnauja vartotojus;
  • dalyvauja Laisvalaikio skaityklos informacinių išteklių fondo formavime ir tvarkyme;
  • teikia bendro pobūdžio informaciją vartotojams apie aptarnavimo tvarką, taisykles, paslaugas ir jų teikimo tvarką;
  • konsultuoja vartotojus dokumentų paieškos bei užsakymo klausimais, padeda susirasti dokumentus atvirame fonde;
  • atsako į informacinius paklausimus, pagal kompetenciją atsako į vartotojų užklausas;
  • nustatyta tvarka perregistruoja vartotojus;
  • organizuoja vartotojų aptarnavimą Bendrųjų fondų dokumentais ir vykdo šio proceso kontrolę;
  • priima vartotojų užsakymus dokumentams iš Bendrųjų fondų gauti;
  • paruošia išdavimui dokumentus iš Bendrųjų fondų, juos išduoda ir grąžina;
  • stebi vartotojų informacinius poreikius, juos fiksuoja;
  • dalyvauja vykdant vartotojų informacinių poreikių tyrimus;
  • prižiūri vartotojams teikiamų techninių paslaugų funkcionavimą ir iškilus problemoms informuoja atitinkamus padalinius;
  • esant reikalui prižiūri savitarnos grąžinimo įrenginius;
  • pagal kompetenciją teikia siūlymus Skyriaus vadovui efektyvaus informacinių paslaugų sistemos funkcionavimo klausimais;
  • rengia ir teikia ataskaitas apie savo vykdomą veiklą;
  • pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus;
  • vykdo Skyriaus vadovo pavedimus, susijusius su Skyriaus uždavinių įgyvendinimu.