Kaip mus rasti Telefonas Klaustukas Sitemap

Kontaktai

Vartotojų aptarnavimo skyrius

Pareigos
Vyriausioji bibliotekininkė
Kab.:
208
Telefonas:
+37052398635
Pareiginės instrukcijos:

SPECIALŪS REIKALAVIMAI

Asmuo, pretenduojantis užimti Vyriausiojo bibliotekininko pareigas turi atitikti šiuos
specialius reikalavimus:

  • Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija socialinių mokslų ar humanitarinių mokslų studijų srityje;
  • Turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų profesinę darbo patirtį
  • Labai gerai mokėti valstybinę kalbą;
  • Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
  • Mokėti savarankiškai kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti ir pateikti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus;
  • Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • Mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų ar kt.) B2 lygiu;
  • Turėti gerus komunikacijos, bendradarbiavimo, darbo komandoje įgūdžius, stiprų atsakomybės jausmą.

FUNKCIJOS

Vyriausiasis bibliotekininkas atlieka šias funkcijas:

  • pagal grafiką aptarnauja vartotojus, vadovaudamasis įstaigoje patvirtintais aptarnavimo standarto principais;
  • nustatyta tvarka registruoja, perregistruoja vartotojus, išduoda skaitytojų pažymėjimus;
  • organizuoja vartotojų informacinį aptarnavimą Registracijos ir informacijos punkte;
  • teikia bendro pobūdžio informaciją vartotojams apie aptarnavimo taisykles, paslaugas ir jų teikimo tvarką;
  • konsultuoja vartotojus dokumentų paieškos bei užsakymo klausimais, priima vartotojų užsakymus dokumentams gauti, prireikus juos išduoda ir grąžina;
  • atsako į informacinius paklausimus, pagal kompetenciją atsako į vartotojų užklausas;
  • peržiūri ir vykdo el. paslaugas portale ibiblioteka.lt;
  • parduoda Nacionalinės bibliotekos knygyno leidinius, išduoda internetinio knygyno užsakymus, komunikuoja su kultūrinės veiklos vadybininkais, dirbančiais su leidinių pardavimais, dėl prekių asortimento papildymo ir redagavimo, informacijos apie leidinius teikimo ir kitais klausimais;
  • prireikus dirba LABBIS apskaitos programa, rengia ir teikia ataskaitas už mokamas paslaugas į Finansų valdymo ir apskaitos skyrių;
  • užtikrina finansinius atsiskaitymus už mokamas paslaugas;
  • prireikus nustatyta tvarka atlieka grynųjų pinigų perdavimą į Finansų valdymo ir apskaitos skyrių;
  • nustatyta tvarka priima atsiskaitymus už mokamas paslaugas ir prekes;
  • prižiūri vartotojams teikiamų techninių paslaugų funkcionavimą ir iškilus problemoms informuoja atitinkamus padalinius;
  • veda ekskursijas Nacionalinės bibliotekos lankytojams, vedamų ekskursijų metu sudaro galimybę visuomenei susipažinti su Nacionalinės bibliotekos erdvėmis ir paslaugomis;
  • konsultuoja vartotojus aptarnaujančius darbuotojus šiais klausimais: kaip naudotis savitarnos aparatais ir programine įranga, LIBIS vartotojų aptarnavimo programomis;
  • užtikrina vartotojų informacinių poreikių stebėseną;
  • prireikus organizuoja ir vykdo vartotojų mokymus;
  • administruoja susitikimo kambarių rezervavimo paslaugos teikimą;
  • teikia siūlymus Skyriaus vadovui efektyvaus informacinių paslaugų sistemos funkcionavimo klausimais;
  • rengia ir teikia ataskaitas apie savo vykdomą veiklą Skyriaus vadovui;
  • pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus;
  • vykdo Skyriaus vadovo pavedimus, susijusius su Skyriaus uždavinių įgyvendinimu.