Kaip mus rasti Telefonas Klaustukas Sitemap

Kontaktai

Vartotojų aptarnavimo skyrius

Pareigos
Vyriausioji bibliotekininkė
Kab.:
402
Telefonas:
+37052398633
Pareiginės instrukcijos:

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

Asmuo, pretenduojantis užimti vyriausiojo bibliotekininko pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu bibliotekininkystės, komunikacijos ir informacijos mokslų, humanitarinių ar socialinių mokslų srityje;
  • turėti ne mažiau kaip 1 (vienų) metų profesinę darbo patirtį su pareigomis susijusioje srityje;
  • labai gerai mokėti valstybinę kalbą ir bent vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių, rusų) B1 lygiu;
  • gebėti dirbti su Lietuvos integralia bibliotekų informacine sistema;
  • gebėti savarankiškai kaupti, valdyti, sisteminti ir analizuoti informaciją, taikyti sudėtingas taisykles ir procedūras, savarankiškai atlikti sudėtingas užduotis ir funkcijas, susijusias su planavimu, atlikimo metodų ir technologijų tobulinimu, įvertinimu bei kontrole, dalyvauti nustatant ilgalaikius bibliotekos tikslus ir užtikrinant strateginių planų vykdymą;
  • būti kūrybiškam, iniciatyviam ir paslaugiam;
  • būti susipažinusiam su vartotojų aptarnavimą, bibliotekų fondų organizavimą ir apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais ir gebėti juos taikyti praktikoje.

 FUNKCIJOS

Vyriausiasis bibliotekininkas vykdo šias funkcijas:

  • vartotojams teikia bendro pobūdžio informaciją apie aptarnavimo tvarką, taisykles, paslaugas ir jų teikimo tvarką;
  • konsultuoja vartotojus dokumentų paieškos bei užsakymo klausimais, padeda susirasti dokumentus atvirame fonde;
  • pagal nustatytą tvarką vykdo Nacionalinės bibliotekos vartotojų aptarnavimo ataskaitinių statistinių duomenų apskaitą, duomenų kaupimą, analizę;
  • rengia Nacionalinės bibliotekos dienoraščio, renginių ir vartotojų aptarnavimo ataskaitas;
  • Informacijos išteklių departamentui teikia siūlymus kartografinių dokumentų įsigyjimui, nuolat vykdo jų turinio atitikimo vartotojų poreikiams vertinimą;
  • konsultuoja vartotojus kartografinių dokumentų paieškos klausimais, atsako į užklausas;
  • tvarko kartografinių leidinių fondą, šifruoja, retrospektyviai dalykina;
  • periodiškai rengia ir organizuoja vartotojų informacinių poreikių tyrimus, apklausas;
  • pagal grafiką aptarnauja vartotojus;
  • rengia ir teikia ataskaitas apie savo vykdomą veiklą skyriaus vadovui;
  • pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus;
  • vykdo Skyriaus vadovo pavedimus, susijusius su Skyriaus uždavinių įgyvendinimu