Kaip mus rasti Telefonas Klaustukas Sitemap

Kontaktai

Vartotojų aptarnavimo skyrius

Pareigos
Vyriausioji bibliotekininkė
Kab.:
402
Telefonas:
+37052398633
Pareiginės instrukcijos:

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

Asmuo, pretenduojantis užimti vyriausiojo bibliotekininko pareigas, turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu bibliotekininkystės, komunikacijos ir informacijos mokslų, humanitarinių ar socialinių mokslų srityje;
  • turėti ne mažiau kaip 1 (vienų) metų profesinę darbo patirtį su pareigomis susijusioje srityje;
  • labai gerai mokėti valstybinę kalbą ir bent vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių, rusų) B1 lygiu;
  • gebėti dirbti su Lietuvos integralia bibliotekų informacine sistema;
  • gebėti savarankiškai kaupti, valdyti, sisteminti ir analizuoti informaciją, taikyti sudėtingas taisykles ir procedūras, savarankiškai atlikti sudėtingas užduotis ir funkcijas, susijusias su planavimu, atlikimo metodų ir technologijų tobulinimu, įvertinimu bei kontrole, dalyvauti nustatant ilgalaikius bibliotekos tikslus ir užtikrinant strateginių planų vykdymą;
  • būti kūrybiškam, iniciatyviam ir paslaugiam;
  • būti susipažinusiam su vartotojų aptarnavimą, bibliotekų fondų organizavimą ir apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais ir gebėti juos taikyti praktikoje.

FUNKCIJOS

Vyriausiasis bibliotekininkas vykdo šias funkcijas:

  • vykdo Nacionalinės bibliotekos vartotojų, Lietuvos bei užsienio bibliotekų ir kitų organizacijų informacinį aptarnavimą per TBA;
  • pagal grafiką aptarnauja vartotojus;
  • vartotojams teikia bendro pobūdžio informaciją apie aptarnavimo tvarką, taisykles, paslaugas ir jų teikimo tvarką;
  • konsultuoja vartotojus dokumentų paieškos bei užsakymo, TBA klausimais;
  • atsako į informacinius paklausimus, užklausas;
  • nustatyta tvarka registruoja, perregistruoja TBA vartotojus;
  • užtikrina TBA teikiamų paslaugų kokybę ir efektyvumą;
  • vykdo TBA vartotojų, lankytojų bei išduotų dokumentų apskaitą;
  • stebi vartotojų informacinius poreikius, juos fiksuoja;
  • dalyvauja vykdant vartotojų informacinių poreikių tyrimus;
  • organizuoja ir vykdo vartotojų mokymus;
  • rengia ir teikia ataskaitas apie savo vykdomą veiklą skyriaus vadovui;
  • pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus;
  • vykdo Skyriaus vadovo pavedimus, susijusius su Skyriaus uždavinių įgyvendinimu