 
				
		
					Lietuvos muzikos verslo asociacija kviečia į muzikos kūrėjams, atlikėjams ir vadybininkams skirtą praktinį seminarą, kuriame kartu su tarptautinės komunikacijos eksperte Rosanna Connolly mokysimės tinkamai suplanuoti žingsnius tarptautinės sėkmės link.
Kaip Lietuvos atlikėjams įsitvirtinti tarptautinėse rinkose? Kokios muzikos rinkodaros strategijos šiandien iš tiesų veikia, kai grojaraščių era tampa istorija?
Šiame praktiniame seminare nagrinėsime pagrindinius sėkmingo muzikos eksporto aspektus:
Taip pat aptarsime, kaip užmegzti prasmingą bendradarbiavimą su žiniasklaida, kaip išlikti aktualiems nuolat kintančioje rinkoje ir kurti ilgalaikę karjeros strategiją. Analizuosime skaitmeninių platformų galimybes bei jų ribotumus, diskutuosime, kaip atlikėjai gali susigrąžinti kontrolę, stiprinti ryšį su auditorija ir kurti autentišką vertę už muzikos ribų.
Apie Rosanna Connolly
Rosanna Connolly – viešųjų ryšių specialistė, jau dvylika metų dirbanti muzikos industrijoje. Karjerą ji pradėjo „Universal Music“ leidybos įmonėse „Mercury Records“ ir „Virgin EMI“. Dirbant jose, Rosanna prisidėjo prie daugybės žinomų ir kylančių atlikėjų kampanijų, tad greitai susižavėjo rinkodaros ir komunikacijos pasauliu. 2018 m. Rosanna prisijungė prie „Apple“, kur vadovavo „Apple Music“ ir „Apple Podcasts“ viešiesiems ryšiams Jungtinėje Karalystėje ir Europoje. Vėliau ji įkūrė savo viešųjų ryšių agentūrą Morena Comms (morena.comms), dirbančią su talentais iš pramogų ir meno pasaulio.Seminaras vyks anglų kalba.
Seminaras vyks anglų kalba.
Dalyvavimas nemokamas, tačiau būtina registracija. Nepraleiskite progos – vietų skaičius ribotas!
 2025 m. lapkričio 4 d. 18.00 val.
				
				
										2025 m. lapkričio 4 d. 18.00 val.				
				 2025 m. lapkričio 5 d. 18.00 val.
				
				
										2025 m. lapkričio 5 d. 18.00 val.				
				 2025 m. lapkričio 3 d. 18.00 val.
				
				
										2025 m. lapkričio 3 d. 18.00 val.				
				 2025 m. spalio 29 d. 17.30 val.
				
				
										2025 m. spalio 29 d. 17.30 val.