Didaktika susijusi su vaikų literatūros (lietuvių ir ne tik) ištakomis, bet ar ji tebėra svarbi šiandien? Kokia jos reikšmė, kaip ji keitėsi bėgant amžiams ir keičiantis požiūriui į vaikų literatūrą, jos paskirtį? Kokias naujas formas įgavo? Apie tai kalbamės su literatūros tyrinėtoja, profesore, Nacionalinės bibliotekos darbuotoja Džiuljeta Maskuliūniene. Ji daug metų skyrė didaktinės literatūros tyrimams, o šiuo metu rengia naują monografiją apie didaktiką vaikų literatūroje.
Laidą veda Nacionalinės bibliotekos vaikų literatūros specialistė Eglė Baliutavičiūtė.
„Pokalbiai apie vaikų literatūrą“ – Nacionalinės bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros departamento tinklalaidė, skirta visiems, dirbantiems su vaikais, vaikų literatūra ir besidomintiems šia sritimi, – bibliotekininkams, mokytojams, leidėjams, rašytojams, tėvams. Tinklalaidėje aptariami klausimai, susiję su vaikų ir paauglių knygomis, svarbiomis datomis, įdomiais ir aktualiais vaikų literatūros reiškiniais bei įvykiais, vaikų skaityba, literatūrine edukacija, leidyba.